از سر بی حوصله گی

متن مرتبط با «یادم هست» در سایت از سر بی حوصله گی نوشته شده است

یادم هست ،یادت نیست؟؟

  • نیلوبلاگ

    خود را به کدام xa0راه بزنم xa0که در انتها تو نه ایستادهxa0 نه نشستهxa0 نه بریده نه دوختهxa0 که xa0نباشی xa0و دیر رسیده باشمxa0 که کار به گریه و دلتنگی نکشیدهxa0 باشدxa0 باشدxa0 بس است این اراجیفxa0 راستش را بخواهیxa0 دلخوری من xa0پیشینه ای xa0دیرینه ست یادت می ایدxa0 پشت شمشاد هاxa0 ان ترس و اضطرابxa0 یادت می اید ما تنها xa0دو غنچه داشتیم وxa0 کلی خجالتxa0 بعد غنچه ها شکفتندxa0 نگاه ها دقیق ترxa0 صدا ها عمیق ترxa0 و... xa0 بعدش غنچه ها بود که میشکفت و ماxa0 خسته بودیمxa0 و خدا را به هم سپردیمxa0...

    ادامه مطلب